Onsdag 4 mars

Sitter här och pluggar på min hemtenta i Medicinsk grundkurs och omvårdnad. Det går faktiskt bra. förvånad ? :O haha
Ja faktiskt är jag det.. men nu har jag två dagar som jag kan jobba med den.. är ledig imon och på fredag.. Skulle ha åkt i väg men det blir inte så ..Surt..
Ska åka och kolla på träningen sen om jag orkar. men det tror jag att jag orkar. jag vill inte vara skadad längre, vill kunna vara med och träna och spela.. Har räknat ut att jag inte kommer kunna springa på en hel jävla månad och det är fram till min födelsedag ! ÅTHELVETE MED MIN FOT!

Imorgon är det plugg och städ som gäller och såklart hunden också..

Kommentarer
Postat av: löllöbas!

så länge du inte har ont kan du springa på foten! Tejpa eller skaffa ett fotskydd så går det bra !

2009-03-04 @ 21:56:06
URL: http://louizebergman.blogg.se/
Postat av: jag !

Jo dte vet jag men jag vill inte riskera att den aldrig blir bra igen så jag kommer att vänta tills jag känner att det går bra att springa och tills jag får det ..

2009-03-06 @ 15:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0