utan dig?

Utan dig ?
Nej tack, aldrig vill jag vara utan dig.Du gör så mycket som får mig att må bra och även saker som jag kan må dåligt över. Men det glömmer jag lika fort som det kom in. Dig har jag inte sett på över en månad sen nu. Det känns som evigheter sen, även fast vi bor nära varandra. När du har vart dålig nu det sista har jag inte kunnat komma ner och hälsat på dig. Vill ju inte att det ska bli värre med dig än vad det nu är!Är sjukt ledsen över att detta har drabbat just dig, men någon gång händer det alla. Men varför just nu? Du får inte alls något stöd från din son! Men av oss får du mycket stöd av. Vi bryr oss om dig jätte mycket. Det gör mig så jäkla sur och ledsen! Varför inte ta och ringa eller varför inte åka och hälsa på henne någon dag. Ni bor ju inte alls långt ifrån.Inte äns en enda gång ni ringt och frågat hur hon mår även om ni fick reda på det strax efteråt hon fått reda på det. VUXNA människa , man gör inte så mot sin mor som mår dåligt både psykiskt och fysiskt över att ni inte har hört av er. Inte pratar DU, som är min kusin, med mig i skolan, du ger mig hemska blickar som jag mår dåligt av! Du frågar inte äns hur det är med henne!
FY SKÄMS SÄGER JAG BARA !

Älskar dig! Du betyder så himla mycket för mig. Jag bryr mig om dig, som inte några andra gör. Jag lider med dig! Jag tycker inte om att se dig lida och ha ont. Det gör så fruktansvärt ont inom mig. Det kanske är därför jag inte orkar någonting längre. Jag vill igentligen bara stänga mig inne i mitt rum och skita i vad som händer runt om mig, bara gråta ut. Jag vill bara att du ska bli bra och botad från det hemska som du har inom dig som får dig att må så dåligt som du gör. Jag vill inte se han lida för att du har ont, vill inte det. 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0