29/1 - 09

Idag var det Durewalls utbildning som gällde för halva klassen, halva dagen.
Den andra halvan har redan gjort. Det gick förvårdnadsvärt bra på de idag.
Man skulle hitta på lösningar och komma på själv utan deras hjälp. På lunchen när vi skulle tillbaka till skolan så åt jag, Adina och Sofia på Linnéas. Vi kom precis då lektionen började igen. Vi tajmade de väldigt bra. Eller hur?
På etik lektionen började vi prata om vårat tema "Döden, Döden".
Nästa lektion som vi diskutera några frågor om dödsstraff. Sen hade vi tema lektionen. Där fick vi ett häfte med olika texter om döden och så.
Jag tycker att det är tungt att prata om de. Det beror på flera saker, som jag inte tänker gå in på här.

När jag kom hem så skulle jag börja plugga matte och svenska b men jag orkade inte .. och jag orkar fortfarande inte plugga. Vet inte vad det är med mig . har ingen ork kvar alls.
                                                                                     


Kommentarer
Postat av: Sandra :)

Va söt bild :) <3

2009-02-13 @ 13:04:10
URL: http://sssandrax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0