prov!

Ja imorgon är det svenska prov om språkhistoria. Det kommer inte alls gå bra för mig känner jag... usch jag hatar prov !
Listan "things to do" har ökat på lite.. men jag har verkligen inte lust att plugga! Men det är ju ett måste här i livet....Måste verkligen ha fixat allt detta innan utveklingssamtalet, det orkar jag verkligen inte.. och kommer inte att hinna med... Ska ju åka bort också men det är ju bara över en helg men jag kommer inte ha med mig några skolsaker upp dit..


  • Svenska B : Hemtentan, språkhistoria, referatet
  • Religion : Judendomen, läxförhör om kristendomen
  • Medicinsk grundkurs/Omvårdnad : Hemtenta 5/3
  • Barnpsykologi : "Alla älskar alice" - reflektion.
  • Massor av matte oxå :/

Det är bättre med foten nu och det känns bra.. men ibland gör det ont om jag gör någon konstig vridning eller så eller trampar ner för hårt och snabbt så jag inte är med på det...Medicinen hjälper, tror jag. ^^ Har inte så mycket smärta i foten längre som jag hade på nätterna innan jag fick denna medicinen..
Idag i skolan var det väldigt segt... mådde väl inte toppen kanske men det funkade.. Vissa saker stör jag mig på men men det kan inte jag hjälpa.. Ska jag förbättra mig eller vad? Att våga mer kanske ? Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0