4 Februari 2009

Hej!
Har ganska så mycket i skolan just nu att göra klart och sånt, jag orkar verkligen inte det. Nästa vecka är det lov och det ska bli skönt! Jag måste verkligen plugga gärnet på lovet .

ATT GÖRA KLART!

  • Hemtentan om Medeltiden - Svenska B
  • Språkhistoria - Svenska B
  • Referatet - Svenska B 
  • Judendomen - Religion
  • Reflektion, "Alla älskar Alice" - Barnpsykologin     ( 6/2 )
  • Barnmisshandel  - Social Omsorg ( Skrifligt 18/2 )
  • Barnmisshandel - Social Omsorg ( Redovisning 23/2 elr 25/2 )
  • Idrottsläxa, lämnas in innan påsklovet.
  • Jobba i kapp i matte B
  • Matte B prov 6/2

Nu ska jag gå och lägga mig, skulle ha gjort det för 40 minuter men jag fastna här som vanligt , inte bra!
Sov gott alla bloggare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0