15 feburari

Idag är det bio med Adina som gäller :D
Vi ska se "Mammut" , tror jag att det va ^^

Igår var verkligen en underbar dag som man fick vara med den bästa vännen :D <3
Hur mysigt som helst och bara sitta å prata om allt å ingenting ! kärlek på de <3
Men det blev väldigt mycket prat om en viss person ;) haha
Jaja men du är bara kär, jag vet. Och jag är glad för dig skull. Du kanske ska ta det lilla lungan, det kan bli fel
Du betyder så sjukt mycket för mig och jag hoppas att du vet det !
Dig kan jag verkligen slappna av med och vara mig själv. Du känner mig som ingen annan person gör!


Igår saknade jag dig sjukt mycket.
Stunderna vi hade tillsammans tyckte jag om.
Hur underbara som helst. Saknar verkligen de.
Det sista du var, att spraya din parfym as mycket  på den nallen jag fick av dig så att jag kunde känna din lukt hela tiden.
Du förstår inte hur mycket jag saknar dig ! Jag vill så gärna träffa dig snart igen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh, gumman<3

jag hade en fett underbar kväll med dig! :)

du betyder så oerhört mycket för mig, du är bäst.. det vet du (L)

haha,, hmm ska nog lugna ner allt lite (A)

pusss

2009-02-16 @ 22:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0